Monday, December 5, 2011

Awesome AirAsia is coming with new PROMO














Wahh! AirAsia akan mengadakan PROMO terbaru bermula 8/12/2011 ni..Teruja benar nih aku nak memenuhkan jadual travel untuk tahun depan..Apakah 10sen? RM10?...Nak je aku selak tengok nombor bawah banner tu..
Walau terpaksa tahan dengan lidi kelopak mataku ini, akan ku tunggu PROMO yang ini sebab aku ada 2 misi untuk dicapai..Target date August dengan December 2012..Harap-harap rezeki berpihak kepada aku kali ni..Destinasi masih lagi berlegar-legar dengan AirAsia je..Airasia X tunggu 2013 lah kut..

Terketar-ketar dah jari menunggu ni tapi lambat lagi lahh, 8hb oi..poyo je aku ni...

2 comments:

  1. hahaha sabar ye...tunggu 8 ribulan...

    ReplyDelete
  2. Masa dah nak sampai...tengah malam nih nampaknye..Jom bersengkang mata..hahaha..

    ReplyDelete